Groszek Ogień – sklep z workowanym groszkiem, orzechem i miałem

POLITYKA ZWROTÓW

Odstąpienie od umowy

Sprzedawca i Klient mogą odstąpić od umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).

Prawo konsumenta do odstąpienia

Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Szczegółowe informacje znajdują się w pouczeniu o prawie odstąpienia dostępnym na stronie sklepu.

Wyłączenia prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia nie dotyczy m.in. umów:

  • o usługi wykonane w całości za zgodą konsumenta, gdy został poinformowany o utracie prawa odstąpienia,

  • których cena zależy od wahań rynku finansowego,

  • na towary wykonane według specyfikacji konsumenta,

  • na towary szybko psujące się lub z krótkim terminem przydatności,

  • na towary w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić po otwarciu z powodów higienicznych,

  • na towary trwale połączone z innymi rzeczami,

  • na napoje alkoholowe dostarczane po 30 dniach, gdy cena zależy od rynku,

  • gdy konsument żądał pilnej naprawy lub konserwacji, a sprzedawca wykonał dodatkowe usługi lub dostarczył inne towary,

  • na nagrania audio/wideo lub oprogramowanie w zapieczętowanym opakowaniu, otwartym po dostarczeniu,

  • na prasę, periodyki i czasopisma (z wyjątkiem prenumeraty),

  • zawartych w drodze aukcji publicznej,

  • dotyczących zakwaterowania, transportu, gastronomii, wydarzeń sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych z określonym terminem,

  • na treści cyfrowe niematerialne, jeśli ich realizacja rozpoczęła się za zgodą konsumenta przed upływem terminu odstąpienia i po poinformowaniu o utracie prawa odstąpienia.

Zwrot płatności i towaru

  • Sprzedawca zwraca wszystkie płatności, w tym koszty dostawy, w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta.

  • Zwrot następuje tą samą metodą płatności, chyba że konsument zgodzi się na inną, bez dodatkowych kosztów.

  • Sprzedawca nie zwraca kosztów dodatkowej dostawy, jeśli konsument wybrał droższą opcję niż najtańsza dostępna.

  • Konsument zwraca towar wraz z elementami wyposażenia i – jeśli to istotne – z opakowaniem.

  • Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do chwili otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

  • Konsument pokrywa koszty odesłania towaru, chyba że sprzedawca ich nie wskazał lub zgodził się je pokryć.

  • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru, jeśli korzystał z niego ponad to, co konieczne do sprawdzenia jego cech i działania.

Skutek odstąpienia

Po skutecznym odstąpieniu od umowy uznaje się, że umowa nie została zawarta.

Koszyk
Przewijanie do góry